tisdag 10 mars 2009

Det sprider sig...


Nu har mina Fyra Fantastiska barn börjat pysselblogga! Storasyster P har av och till tjuvläst sybloggar sedan jag började blogga, och nu bestämt sig för att tillsammans med syskonen starta blogg. Tja, kreativa är de ju alla på sina sätt. Och åtminstone P är nog bättre än mig på både fotografering, bildbearbetning och datoranvändning, och de andra lär bli det förr eller senare!
Bloggen är precis nystartad. Första kommentaren kom från en bildkonstnär i Peru! Jag blir nästan lite avundsjuk...Inte har jag sådana internationella läsare.
Jag kan berätta att jag tagit hjälp av P till vårswapen också, vilket kommer att visa sig så småningom.

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Den är verkligen jättefin. Vilken härlig idé att ha en blogg tilsammans med sina syskon.

Hoppas du har en skön kväll, kram/Veronica