tisdag 17 mars 2009

Bytt landskap

Dessa sockor har nu hamnat i ett annat landskap, hos Od andulky. I stället fick M en t-shirt i landskapstyg. Jag har hittills aldrig köpt de tyger som "alla andra" sybloggare köper, men var ändå nyfiken på att prova något av dessa. Anna med Od andulky har sytt en del av de populära tygerna. Det visade sig dock att hon inte hade kvar något hemma, men erbjöd sig villigt att skaffa hem, och snabbt gick det!
Då t-shirten kom i går konstaterade M : åh, titta en väg, som går till huset! Och ett dass! Och en tågbana!
När fotograferingen sen skedde var jag inte
hemma, så jag vet inte vad som försigår på bilderna. Kanske är det melodifestivalframträdande i projektorns strålkastarsken-med hockey i bakgrunden?!
Hur som helst ser ju M rätt nöjd ut, och t-shirten passar utmärkt!
Jag skulle bara önska att jag fick bildbehandlingsprogrammet att funka! Det ingick i planerna då jag började blogga, att lära mig sådant, men det återstår ännu att göra. Alltså får ni tänka bort bakgrunden på dessa bilder, för nu finns ingen hemma som kan hjälpa mig att fixa detta...

Jag vill också påminna om min utlottning av överraskning, bara att skriva en kommentar på det inlägget före 18/3!


3 kommentarer:

od Andulky sa...

Kul att den passar!! Underbara bilder :-)!

Doris_Assar sa...

Hahaa... vilken goding!! T-shirten ser ju ut att sitta jättebra! :-)

Anonym sa...

Jättefin tröja!

Husqvarna har ännu inte någon maskin motsvarande Coverpro( som svar på din fråga i min blogg), men jag vet att det är nya overlockmaskiner på gång, så jag väntar med spänning på att se vad det innebär.
Precis som du skriver vill man oftast hålla sig till samma fabrikant och även jag är lite inne på en Coverpro, om det inte kommer något som är liknande från Husqvarna