måndag 27 juli 2009

Överskottsproduktionen...


Nu finns min överskottsproduktion i Heimlaga Butiken!

Dotter P har hjälpt mig att snickra i hop den. Jag var så nöjd med jobbet att jag har lovat henne intäkterna från det första som säljs därifrån! Få se hur länge det dröjer...Åtminstone är ju sannolikheten större för att sälja något där än när grejerna ligger nedstuvade i kassar i mitt syrum!

Välkomna att titta in! Även om ni inte har för avsikt att köpa något är jag tacksam för kommentarer(på den här bloggen) om det är någon information ni saknar, något som är svårbegripligt etc.

Firar starten med att lotta ut valfritt plagg ur butiken. Skriv en kommentar här om vilket plagg du vill ha om du vinner! Avslutar utlottningen 2/8.

14 kommentarer:

Marie Frost sa...

Jättefin butik! Spännande för dottern att se vad det blir för peng för besväret!

Nette sa...

Jättefina (och många) skapade alster du fixat ihop. Om jag skulle vinna din utlottning så skulle den blå veloursetet passa ypperligt på min dotter

LillaBarn sa...

Fin butik med massa fina saker!! Jag är ju förståss med och tävlar, kanske ett par sockor?!!!? De är fina, och kallt är det ju som sagt fortfarande här...

Aleisa Ribalta sa...

Grattis till en bra start, de kommer att gå super och P kommer att bli rik, inte så men jag vet, det känns som det kommer att gå bra. Jag vill tävla här och om jag vinner vill jag ha..... den underbara fruktig jacka, man kan jo drömma, det kostar ingenting! Mucha buena suerte que se q la tendrás, Fuerza!

od Andulky sa...

Jättefin butik! Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha ett par vantar (även fast jag redan köpt ett par ;-)).
Du ska se att dottern blir rik ;-)

Pysselpedagog sa...

Vad roligt att du startat en butik! Alltför många kreativa kvinnor lägger bara sina alster på hög. Lycka till! Om jag skulle vinna din utlottning så gillar jag dina sockor i blått, strl 40...
Vad ska dottern göra med pengarna?

Doris_Assar sa...

Kul med butiken, grattis!!
Jag är också gärna med och tävlar, skulle behöva såna där gosiga raggsockor som jag spanat in hos min granne (Anna på Odandulky). :-)

Carolina sa...

Roligt med en butik!
Vill gärna vinna laptop väskan.

Sandra från Åland sa...

Vad kul med butik! Men vad billiga sockor du har. 20€ per par borde du ta! Orange manchesterbyxor i stl 90 skulle sitta fint på min E eller F. Om man kan vara med i utlottningen här från utlandet också vill säga?!

Strömming sa...

Vilken fin butik!

Jag vill gärna vara med i utlottningen och vill vinna de röda stickade vantarna! De ser så härliga ut!

Helena sa...

Jag tycker att butiken var jättebra upplagd och lättöverskådlig! Vill självklart vara med i utlottningen. Om jag skulle råka vinna så skulle jag välja de gröna vantarna!

Fia sa...

Jättefina grejer! Jag vill ju också gärna tävla!...jag gillade din laptopväska..det skulle jag behöva en lite roligare än vad jag har...

Kul för dottern att få se vad hon får för besväret!

Tygterrier sa...

Kul med butik!! Ett par vantar längtar efter att få flytta hem till mig!

Mirrezz sa...

Jag vill självklart vara med och tävla!
Och jag skulle vilja vinna ett par stickade vantar!