måndag 15 mars 2010

Snart...


har besöksräknaren tickat fram till 20 000 besök. Detta tänkte jag fira med utlottning av något för vinnaren lämpligt ur Heimlaga butiken. Det låter ju märkvärdigt med en Butik, men i mitt fall är den väldigt o-märkvärdig. Det stickade lagret ses ovan, icke-ylle grejer ligger i en spånkorg.
Utlottningen sker inte nu, utan vid det inlägg som är aktuellt då jag ser att räknaren passerar 20 000. Bland dem som kommenterat det inlägget gör jag utlottningen.

Jag har också fått en utmärkelse av Rostis, denna vackra ringblomma. Jag väljer att inte skicka den vidare. Vilka som mest regelbundet inspirerar mig ses i min läslista, sen läser jag också många andra bloggar av och till, när jag ser någon intressant bild eller rubrik i andras läslistor.

5 kommentarer:

Myssel sa...

Snart grattis! Du trollar fram så fina stickade alster och på nolltid känns det som. Om jag skulle sticka ett par vantar med mönster så skulle det kosta mig tårar, svordomar och flera års tid skulle jag tro.

Lilla Gryn sa...

Härligt,då gäller det att hålla ögonen öppna och fingarna på tangentbordet med andra ord. Grattis till awarden!!

Aleisa Ribalta sa...

Du är en av mina soliga vänner, jag vill absolut vara med! kramar!

krajamaria sa...

Inte märkvärdigt? Jag tycker dina stickade sockar är fantastiskt fina och märkvärdiga! :) Spännande med en tävling snart!

LillaBarn sa...

Grattis!! Jag håller ögonen öppnade, något stickat vore ju ytterst lämpligt eftersom det snart är vinter här... Vart i Sverige bor du någonstans igen???