tisdag 30 mars 2010

Molnklänning




Mitt första försök att få till en molnklänning åt G resulterade i en allt för stor sådan. I stället fick den bli en helt enkel, lätt utställd raglanklänning. Mera vardagsstuk. Ibland kan det nämligen funka med klänning som argument, om lilla damen inte vill byta från pyjamas. Jag vill ändå inte att kläderna skall bli urväxta direkt, så lite stor blev nog den här också. Men med rejäla muddar i ärmarna så funkar den nu, och förhoppningsvis ett bra tag framåt.

4 kommentarer:

LillaBarn sa...

Fin, vad söt hon är...

Och addressen kommer, nu funkar iallafall min mejl....

LillaBarn sa...

Min blog funkar inte, och nu strejkar mejlen. Jag tar mig in på min blog men kan inte göra nya inlägg eller nåt annat heller för den delen. Upperkanten i bloggen är borta. Skitblogg. Inte kommer jag år Dashboard eller profile eller edit. Vad gör man då liksom... Det har varit så i en halv evighet nu. Blogspot, I am truly over it!!

ett tu tre sa...

Den ser jättefin ut - inte alls för stor. Lite växmån måste kläderna ju ha i den åldern.

Monica Therese sa...

Skjønne skjønne kjolen =)
Lette etter den fargen på molnen hos den norske leverandøren av JNY,men de var tom ;)