onsdag 29 oktober 2008

Bloggeffekt

Tänk vilken effekt bloggandet kan ha. När jag tog mig an utmaningen om syhörnan och funderade på vad som skulle kunna förbättra den blev svaret en ny hylla för allt skrot i hörnet. Och vad hade hindrat mig från att förverkliga detta? Ingenting, bara att jag aldrig tänkt tanken förrän då! Lite bläddrande i IKEA-katalog och jag hittade en hylla(Expedit) som passade perfekt. Beställning via datorn, hemleverans, och montering av sonen och maken.Tadaa, nu är skrothörnet som nytt! Men eftersom tomrum är mot naturens ordning så tar det nog inte så många veckor innan hyllan är helt full med tyg...
M hamrar . Underlaget är min favoritfilt från Ullkraft vävd i Västerbotten med design av Wasti Nyström.










2 kommentarer:

Helena sa...

Vad mycket fint du har sytt!

Katarina sa...

Å vad kul! Ännu en blogg att lägga i läslistan!