

M fyller 22 år i dag och fick sitt sedvanliga klädpaket. Den ljusblå t-shirten tog han direkt i bruk. Efter hans arbetsdag åt vi sushi på restaurang med tjusig uppläggning men blanka ätpinnar.
Ett sätt att dokumentera diverse Heimlaga saker som jag åstadkommer, för mig själv att lära av och förhoppningsvis för någon annan att inspireras av.
Det större paret gick till kollegan, det mindre paret är tillsvidare oanvänt.
Men dessa byxor tänkta att ha under regnställ eller vinteroverall fotades redan i mars och syddes kanske ännu tidigare.