tisdag 9 februari 2010

Snabbmat


En korv med mos låda + ett knippe morötter har jag fått i ett byte med Tisa! Det är sonen M som önskat låtsasmat, så då Tisa föreslog ett byte såg jag min chans att få hans önskan uppfylld.
Han älskar morötter i nästan alla former, så det var ett givet val. Dessa har också matats till ett antal gosedjurskaniner.
Jag hade först tänkt vänta med att blogga om denna mat tills moslådan blivit sockerstärkt, men inser att den nog adrig lär bli det. Den funkar bra även ostärkt, och har även använts som keps av lilla G, så varför krångla till det...
Min del av bytet är på väg till Tisa, men väntar med att visa bild tills det nått fram. Ett stort GRATTIS också till Tisa , som här om dagen "mellan två blogginlägg" födde en son hemma i soffan! Hoppas allt är bra med er!

3 kommentarer:

Monica Therese sa...

Så deilig!!
Skulle gjerne pyntet hjemme med sånne grønnsaker =)

ida.p design sa...

Hi, hi va kul! Vad läskigt, vad fina...man är ju så van vid att bara se tårtor och bakelser!
.p design

Jes sa...

Helt underbara, vilken rolig idee